marți, 19 noiembrie 2013

ZIUA DOBROGEI




Săptămâna ce a trecut a fost una cu activitate intensă la bibliotecă. Am hotărât împreună cu un grup de copii inimoşi să pregătim sărbătoarea Dobrogei. Pe lângă faptul că am învăţat cântece şi am selectat poezii patriotice pe care să le recite, ne-am gândit că ar fi o surpriză plăcută pentru invitaţii noştri 
să le oferim câte o miniatură cu
 conturul Dobrogei  , 
prins în Tricolor.
 Aşa că am trecut la treabă.


 Când a sosit momentul începerii 
activităţii, în bibliotecă era cald şi frumos iar  copiii gătiţi ca de sărbătoare. Cei mai măricei îi ajutau pe cei mici să îşi aşeze costumul popular.
 La ora stabilită cu mic, cu mare toată lumea era prezentă... şi nerăbdătoare.
       Ne-am bucurat că a răspuns invitaţiei noastre domnul profesor de istorie Marin Rusu, care a prezentat pe scurt şi pe înţelesul tuturor întâmplările istorice de acum 135 de ani , întâmplări ce au făcut ca Dobrogea să fie pământ românesc.





  






 

         

            Incursiunea în istoria Dobrogei noastre, a captat atenţia celor mici. Unii dintre ei abia acum au înţeles de ce se află la Tulcea satatuia lui Mircea cel Bătrân






Jocul de-a istoria a continuat cu completarea unui rebus tematic. 



 




 
              Apoi micii artişti au recitat şi au cântat cu drag de plaiul lor natal.



Iar mamele îi priveau cu încântare.



La final copiii au primit suc şi prăjituri. 
Sponsorii au fost câteva dintre mamele copiilor prezenţi la activitate. 

RODICA IONESCU   (MISSIR)  
NELA CRISTEA
FĂNICA BUZDUGAN 
ANNA-MARIA BĂDESCU

Bucuria de pe feţele copiilor înseamnă mulţumiri şi invitaţia la alte activităţi organizate împreună.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu