vineri, 6 aprilie 2012

Școala Altfel la Bibliotecă

            Marți 3 aprilie 2012, elevii  clasei aVII-a , de la Școala Cerna , însoțiți de către doamna dirigintă, prof. Rodica Vancea, au venit în vizită la bibliotecă. Dintr-o dată spațiul bibliotecii a devenit neîncăpător. Copiii erau familiarizați cu biblioteca, dar faptul că acum veneau în mod organizat și însoțiți de un cadru didactic, i-a făcut  mai tăcuti și erau cuprinși de o ușoară emoție. Fiecare avea în mână câte o carte. După ce le-am prezentat colecțiile bibliotecii și compartimentele special create precum:
 Cartea cu autograf,
 Cartea donată de către poetul Dumitru Cerna,
 Fondul documentar local, 


am vorbit despre rolul lecturii și rolul Internetului în informarea noastră.




Fiecare elev avea la el , la sugestia doamnei diriginte  cartea preferată. Au argumentat cu citate alegerea lor și am constatat  că plăcerea lecturii nu a dispărut, ba dimpotrivă, se adaugă fascinației Internetului.






             Întâlnirea a fost deosebită și prin prezența domnului director al Școlii, prof. Claudiu-Georgian Ioana.
             În aceeași zi ușa bibliotecii a fost deschisă și pentru copiii din satele aparținătoare comunei Cerna :cei din satul Mircea-Vodă, elevi ai claselor I-IV, insoțiți de către doamnele învățătoare Dumitrache Viorica și Dragnea Maria, precum și  cei din satul Traian, elevi însoțiți de către învățătorii Bodorin Maria și Dumitrache Gheorghe.
                Miercuri, Biblioteca comunală Dumitru Cerna, a fost vizitată de către elevii de la Școala Dorobanțu, însoțiți de către doamnele învățătoare Gropeneanu Tanța și Ripca Lenuța.

Am organizat  o prezentare de carte pentru copii și apoi i-am încântat pe cei mici cu un film despre planeta noastră albastră. Activitatea i-a captat pe micuți care completau cu ce știau ei despre planeta noastră iar la final am cântat , manifestâdu-ne astfel bucuria momentelor trăite împreună în bibliotecă.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu